Dodanie

Cena dopravy na území Slovenska je 7.00 eur pri platbe online alebo prevodom, 8.50 eur pri platbe na dobierku. Pre objednávky od 150.00 eur je doprava ZADARMO bez ohľadu na spôsob platby.

Všetky objednávky z nášho obchodu www.obchod.dajar.sk sú realizované prostredníctvom GEIS PARCEL, GEIS CARGO DHL PL, RABEN PL alebo DB Schenker PL.

Každá zásielka odoslána z nášho skladu je kontrolovaná a balená cez 2 osoby, ktoré preverujú či výrobok nie je poškodený a nie má výrobné vady. Až po kontrole, je výrobok balený. Na každý balík je starostlivo prilepená lepiacá páska s logo našej firmy. Každá zásielka je pojištená a prepravená  podľa zvlaštných podmienok "Krehké".

Doprava a dodávky

Tovar je väčšinou zabalený a vyexpedovaný z nášho skladu v Poľsku do 48 pracovných hodín. Celková priemerná doba dodania od dátumu vytvorenia objednávky je do 5-7 pracovných dní.
Upozornenie: vzhľadom k jedinečnosti našich produktu sa stáva, že niektoré z nich vyžadujú čas na dopravu, čo môže oneskoriť dodávku. V takom prípade je klient informovaný o predĺžení doručovacej lehoty.

Pozor: v období pred Vianocami sa môže doba dodania vzhľadom k náporom zásielok ako u predajcov, tak u doručujúcich kuriérov predĺžiť až na 14 pracovných dní. Dodacie lehoty pred Vianocami nie sme schopní nijako ovplyvniť ani urýchliť. V momente, kedy nie sme schopní už zaručiť doručenie do Vianoc, umiestňujeme na stránky info.

Tovar "na objednávku" sa dodá v lehotách dohodnutých medzi stranami.

V deň odoslania Vašej objednávky obdržíte e-mail s potvrdením o odoslaní objednávky a sledovacie číslo zásielky a meno kuriérskej spoločnosti. Pohyb zásielky môžete zistiť na internetových stránkach kuriéra - stačí zadať číslo zásielky do sledovania.
Akonáhle je tovar odovzdaný kuriérovi, informácie o približnom dátume dodávky má výhradne kuriér. V otázkach ohľadom dátumu a času doručeninia UŽ ODOSLANEJ ZÁSIELKY sa prosíme obracajte na infolinku daného kuriéra.

Kuriér zaisťuje dodanie zásielky počas 1-2 pracovných dní od dátumu prevzetí zásilky, po príprave zásielky na odoslanie. U medzinárodnej prepravy je táto doba predĺžená na 3-4 pracovné dni. Balíky sú dodávané v pracovných dňoch od 8 - 16 hod. Ak v týchto hodinách pracujete, balík môže byť odoslaný na miesto Vášho pracoviska, ak toto chcete urobiť, zadajte inú doručovaciu adresu v objednávkovom formulári.

Skontrolujte balíky - balíky otvárajte v prítomnosti kuriéra a skontrolujte či súhlasí objednávka a či objednaný výrobok nebol počas prepravy poškodený. V prípade poškodenia, spíšte protokol s kuriérom.
"Protokol o škode" - špecifikujte, ako je tovar poškodený. Pôvodný protokol zašlite nám (e-mailom na [email protected] ), po prijatí dokumentu Vám do 5 pracovných dní zašleme na naše náklady nové výrobky, ktoré boli poškodené.

Ak nemáte možnosť skontrolovať balík v prítomnosti kuriéra, môžete nahlásiť akúkoľvek škodu do 48 pracovných hodín od dátumu prevzatia zásielky na náš email [email protected]. Vždy uvádzajte: číslo objednávky, meno a priezvisko na aké bola objednávka vytvorená, názov a počet poškodených produktov a priložte fotografie poškodenia!!

Osobný odber

Osobne si môžete vyzdvihnúť objednávku v našom obchode Koszalin / PL /, musíte nás dopredu informovať, že chcete využiť túto možnosť. Po obdržaní informácie zo skladu, že objednávka je pripravená určíme vhodnú dobu a miesto prevzatia tovaru. Osobný odber je bezplatný.
Neexistuje možnosť vidieť produkt pred kúpou. Ak si kúpite nábytok, môžete si ho vyzdvihnúť priamo na sklade v Koszalinie v Poľsku.