Dodanie

Všetky objednávky z nášho obchodu www.obchod.dajar.sk sú realizované prostredníctvom GEIS PARCEL, GEIS CARGO DHL PL, RABEN PL alebo DB Schenker PL.

Každá zásielka odoslána z nášho skladu je kontrolovaná a balená cez 2 osoby, ktoré preverujú či výrobok nie je poškodený a nie má výrobné vady. Až po kontrole, je výrobok balený. Na každý balík je starostlivo prilepená lepiacá páska s logo našej firmy. Každá zásielka je pojištená a prepravená  podľa zvlaštných podmienok "Krehké".

 Doprava na území Slovenska

1. Pri objednávke tovaru do sumy 150 EUR brutto platia následujúce ceny:

- platby kreditnou kartou alebo platby na účet vopred   

- 8 EUR - zásielky do 19,99 EUR brutto

- 6 EUR - zásielky od 20 -69,99 EUR brutto

- 5 EUR - zásielky od 70 -149,99  EUR brutto

Pre všetky vyššie uvedené zásielky pri platbe na dobierku dopočítavame 1,5 EUR.

2. Dopravné náklady GRATIS - v prípade objednávky tovaru nad 150 EUR brutto.

II. Medzinárodná doprava na území Európy

1. Dopravné náklady GRATIS - v prípade objednávky tovaru nad 300 EUR brutto. 

2. Dopravné náklady v prípade objednávky vo výške menej ako 300 EUR brutto podľa nižšie uvedenej tabuľky:

HODNOTA OBJEDN.DOPRAVA ZÓNA IDOPRAVA ZÓNA II

0,00 – 29,99 EUR

€ 15,00

€ 40,00

30,00 - 99,99 EUR

€ 10,00

€ 35,00

100,00 -199,99 EUR

€ 8,00

€ 25,00

200,00 -299,99 EUR

€ 6,00

€ 20,00

od 300,00 EUR

GRATIS

GRATIS

 
3. UPOZORNENIE! Uvedené dopravné náklady do zahraničia neplatia pre výrobky zo sekcie „ZÁHRADA”. V tomto prípade sa náklady na zaslanie stanovujú individuálne.

4. UPOZORNENIE! Zásielka na dobierku je možná (okrem Slovenska), len na území Nemecka a Českej republiky. Dlžná čiastka prijíma sa od príjemcu v mene danej krajiny.

5. Dopravné náklady závisia od zóny, v ktorej sa daná krajina nachádza. 

ZÓNA I: Belgicko, Estónsko, Fínsko, Francúzsko, Grécko, Veľká Británia, Írsko, Taliansko, Litva, Lotyšsko, Malta, Holandsko, Švédsko, Portugalsko, Slovinsko, Španielsko, Česká republika, Maďarsko, Rakúsko, Dánsko, Rumunsko.

ZÓNA II: Švajčiarsko, Cyprus.

6. Platba je realizovaná v mene euro.

7. V prípade zásielok mimo územie Európskej únie, znáša akékoľvek colné poplatky a iné dodatočné náklady Zákazník.

Doprava a dodávky

Tovar je väčšinou zabalený a vyexpedovaný z nášho skladu v Poľsku do 48 pracovných hodín. Celková priemerná doba dodania od dátumu vytvorenia objednávky je do 5-7 pracovných dní.
Upozornenie: vzhľadom k jedinečnosti našich produktu sa stáva, že niektoré z nich vyžadujú čas na dopravu, čo môže oneskoriť dodávku. V takom prípade je klient informovaný o predĺžení doručovacej lehoty.

Pozor: v období pred Vianocami sa môže doba dodania vzhľadom k náporom zásielok ako u predajcov, tak u doručujúcich kuriérov predĺžiť až na 14 pracovných dní. Dodacie lehoty pred Vianocami nie sme schopní nijako ovplyvniť ani urýchliť. V momente, kedy nie sme schopní už zaručiť doručenie do Vianoc, umiestňujeme na stránky info.

Tovar "na objednávku" sa dodá v lehotách dohodnutých medzi stranami.

V deň odoslania Vašej objednávky obdržíte e-mail s potvrdením o odoslaní objednávky a sledovacie číslo zásielky a meno kuriérskej spoločnosti. Pohyb zásielky môžete zistiť na internetových stránkach kuriéra - stačí zadať číslo zásielky do sledovania.
Akonáhle je tovar odovzdaný kuriérovi, informácie o približnom dátume dodávky má výhradne kuriér. V otázkach ohľadom dátumu a času doručeninia UŽ ODOSLANEJ ZÁSIELKY sa prosíme obracajte na infolinku daného kuriéra.

Kuriér zaisťuje dodanie zásielky počas 1-2 pracovných dní od dátumu prevzetí zásilky, po príprave zásielky na odoslanie. U medzinárodnej prepravy je táto doba predĺžená na 3-4 pracovné dni. Balíky sú dodávané v pracovných dňoch od 8 - 16 hod. Ak v týchto hodinách pracujete, balík môže byť odoslaný na miesto Vášho pracoviska, ak toto chcete urobiť, zadajte inú doručovaciu adresu v objednávkovom formulári.

Skontrolujte balíky - balíky otvárajte v prítomnosti kuriéra a skontrolujte či súhlasí objednávka a či objednaný výrobok nebol počas prepravy poškodený. V prípade poškodenia, spíšte protokol s kuriérom.
"Protokol o škode" - špecifikujte, ako je tovar poškodený. Pôvodný protokol zašlite nám (e-mailom na [email protected] ), po prijatí dokumentu Vám do 5 pracovných dní zašleme na naše náklady nové výrobky, ktoré boli poškodené.

Ak nemáte možnosť skontrolovať balík v prítomnosti kuriéra, môžete nahlásiť akúkoľvek škodu do 48 pracovných hodín od dátumu prevzatia zásielky na náš email [email protected]. Vždy uvádzajte: číslo objednávky, meno a priezvisko na aké bola objednávka vytvorená, názov a počet poškodených produktov a priložte fotografie poškodenia!!

Osobný odber

Osobne si môžete vyzdvihnúť objednávku v našom obchode Koszalin / PL /, musíte nás dopredu informovať, že chcete využiť túto možnosť. Po obdržaní informácie zo skladu, že objednávka je pripravená určíme vhodnú dobu a miesto prevzatia tovaru. Osobný odber je bezplatný.
Neexistuje možnosť vidieť produkt pred kúpou. Ak si kúpite nábytok, môžete si ho vyzdvihnúť priamo na sklade v Koszalinie v Poľsku.